Social Media Week Rotterdam: nu al het grootste socialmedia-event van de Benelux

Verplichte kost voor very social professionals

11 SEPTEMBER 2014, ROTTERDAM
Soms valt iets niet te negeren terwijl het er nog niet eens is. Denk maar aan die dagen van spanning voordat de Apple Watch werd geïntroduceerd. Je wilt het, zonder het te hebben gezien. Zo is het ook met Social Media Week Rotterdam, nu al het grootste event op het gebied van social media en innovatie van de Benelux.

Met ruim 100 Nederlandse en Belgische sprekers, 125 events en 25 workshops heeft Social Media Week Rotterdam van 22 tot en met 26 september een programma dat je als professional niet wilt missen. Elke dag van dit vijfdaagse inspiratiecongres kent een ander thema:

Topsprekers

Social Media Week is een internationaal congres over social media en innovatie dat zich tegelijkertijd in elf grote wereldsteden afspeelt. In Rotterdam betekent dat een bomvol programma met topsprekers, zoals Michele Boccamazzo van Philips, Peter Gorgels van het Rijksmuseum, Arnoud Grootenboer van de Nederlandse Politie en Robin Wollenberg van de BAM. Maar ook praktische workshops door Frankwatching, volop gelegenheid om te netwerken, verrassende side-events (o.a. door Twitter), yogalessen, stoelmassages en nog veel, veel meer.

Extra voordeel
Hotel nhow Rotterdam in Rem Koolhaas' De Rotterdam is de hoofdlocatie voor Social Media Week Rotterdam. Dus makkelijker kan het niet, als je wilt overnachten. Daarnaast adviseren we citizenM, Suitehotel Pincoffs, Hotel New York en AirBnB als uitstekende plaatsen om je moede hoofd te rusten te leggen.
Horecagelegenheden in de stad bieden daarnaast extra voordelen op vertoon van je VSP Pass of Week Pass.

Tip: VSP* of Week Passes voor Social Media Week Rotterdam bestel je nu met 15% korting. Ga naar: bit.ly/attendsmwrdam en gebruik de code SMWRdamRauwCC.

*Very Social Person

"Rotterdam is the city with a can-do-mentality, a young population and is full of entrepreneurship and connectivity. Hosting the Social Media Week is for Rotterdam an unique opportunity to present itself worldwide." Philippe Raets, city manager of Rotterdam
"This is our most ambitious and forward thinking event to-date and will feature emerging trends and industry best practices that you will not hear about anywhere else." Toby Daniels, Social Media Week Founder & CEO of Crowdcentric